-





Μουντός καιρός σήμερα.Όλα κινούνται αργά.Ακόμη και ο ηλεκτρικός ρελαντί πηγαίνει.Δε βάζει δευτέρα ο οδηγός.Άδειοι και οι δρόμοι.Μου αρέσει η Αθήνα σήμερα.Έτσι έπρεπε να είναι κάθε μέρα.Κανείς δε βιάζεται κανείς δε σπρώχνει κανείς δε κορνάρει.Είναι λες και η μισή μας ύπαρξη λείπει σήμερα.Βλέπεις κανείς δεν είναι τσατισμένος ούτε έχει την όρεξη να σπρώξει."Μέρες που είναι".

Κάποιος συνάδελφος στο ασανσέρ μου είπε "Συχαίνομαι που ήρθα σήμερα εδώ".Η μαύρη αλήθεια είναι ότι και εγώ βαριέμαι στη δουλειά σήμερα.Ελπίζω να χτυπήσει το τηλέφωνο για καμιά δουλειά να βγω από το λήθαργο.Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσα να μη δουλεύω και αυτές τις μέρες να ξοδέψω ότι οικονομίες έχω στην άκρη με τη γυναίκα μου σε κανένα σαλέ επάνω σε κάποιο βουνό.Τόσα έχει η Ελλάδα.Γιατί δε το έκανα άραγε;Ξέρω τους λόγους βέβαια και αν καθόμουν να τους εξηγήσω ίσως να υπήρχε μια παραδοχή ότι καλά έκανα που έμεινα εδώ.Και οι μεγαλύτεροι μου θα πούνε μπράβο το σκέφτηκες πολύ ώριμα.Από την άλλη πάλι και τι να το κάνω;Πόσες φορές στη ζωή σου είσαι 24;

Εχθές άνοιξα την τηλεόραση για πρώτη φορά από όταν μπήκαν οι γιορτές.Κάπου σε ένα δελτίο άκουσα ότι το αν βγάζεις 12001 euro το χρόνο θα φορολογηθείς 25%;Δε ξέρω αν είναι αλήθεια εγώ πάντως παρατηρώντας όλα αυτά αρχίζω να αναρωτιέμαι μήπως θα έπρεπε να σταματήσω να δουλεύω.Μήπως έχουμε χάσει το νόημα;Μήπως δε το είχαμε ποτέ στις μέρες αυτές που γεννηθήκαμε;Υπάρχει κάπου γραμμένο ότι πρέπει να μοχθείς για τη ζωή σου;

Βασικά ναι υπάρχει.Στη θρησκεία μας υπάρχει, στο σύστημα υπάρχει, παντού.Ίσως να αγγίζω τα όρια του γραφικού.Αλλά έτσι είναι.Έτσι μας μάθανε.Μας πετάξανε και γιορτές και αργίες και κατά τα άλλα c'est la vie.Με θλίβει αφάνταστα η κοινωνία.Μοντέρνοι σκλάβοι είμαστε μα την αλήθεια.
17 Responses
  1. .liketobite Says:

    Χρόνια πολλά και καλά!


  2. Πολλές ευχές,

    σε χαίρομαι γιατί μιλάς πάντα στοχευμένα.

    Ότι καλύτερο για τη νέα χρονιά και...

    μην ξανανοίξεις τηλεόραση μέχρι να περάσουν οι γιορτές!!! :Ρ

    :)))


  3. m_stelios Says:

    Ευχαριστώ παιδιά και εγώ εύχομαι ότι καλύτερο για τις γιορτές στις οικογένειες σας!


  4. patsiouri Says:

    Mε τη σειρά μου εύχομαι ότι καλύτερο.
    Και καλά έκανες που κράτησες τις οικονομίες σου.
    Από την άλλη βέβαια, έχω βαρεθεί να βλέπω γύρω μου χαρωπό κόσμο που "χρωστάει παντού" ενώ αγχώνομαι εγώ που δε χρωστάω...
    Μάλον κάτι κάνουμε λάθος εμείς????


  5. Ανώνυμος Says:

    Είναι πολύ δύσκολο να είσαι μόνος τις γιορτινές ημέρες. Ο άνθρωπος δεν χρειάζεται να είναι μόνος του πουθενά. Μεγάλη τιμωρία η μοναξιά.
    Κάνεις μερικές φορές σκέψεις για το ποιούς θα ήθελες να έχεις κοντά σου και δύσκολα αποκαλύπτεις ποιούς από αυτούς που χρειάζεσαι μπορείς και να τους έχεις δίπλα.
    Υπάρχουν κάποιοι που θέλουν αυτή την απομόνωση που σου δίνει άθελά σου η κοινωνία που χτίζουμε. Μας είναι αρκετό να είμαστε με την οικογένειά μας με λίγους φίλους να κάνουμε το συμπόσιο όπως κάθε χρόνο.
    Δεν το θεωρώ λίγο αυτό. Τέτοια βιώματα έχω και εγώ.
    Ο κόσμος να μην χωρά στο σπίτι και να βλέπω μέχρι και άγνωστους καλεσμένους τρίτων για να γευθούν την φιλοξενία την πρωτάκουστη. Μεγάλος κύκλος και μεγάλα χρόνια. Το τζάκι να τιμωρεί στην θράκα του ολόκληρο κοπάδι και ο πατέρας να ψήνετε μαζί του. Λίγα ευσυνείδητα κορίτσια να βοηθούν την μάνα ηρωίδα που ολάκερη την νύχτα σέρβιρε πασάδες και κοκόνες. Γλέντι, χορός και τραγούδι με όργανα ως και μετά την αυγή. Να μην αντέχει η καρδιά σου από την χαρά του πιοτού και της ευφορίας. Για εμάς δεν ήταν μια απλή προσωπική οικογενειακή συνεύρεση, αλλά του δίναμε να καταλάβει και όλοι χωρούσαν και ακόμη χωράνε. Πολύ δύναμη κρύβουν αυτές οι συγκεντρώσεις. Για πολλές μέρες κάθε μέρα.
    Κάτι άλλο είναι που περισσότερο μου κάνει εντύπωση. Η απομόνωση κάποιων που αντίκεινται στο δυτικό τρόπο προσέγγισης της υπερβολής, ή του φλατ ήσυχου μα ζεστού.
    Δεν το βρίσκεις συχνά και είναι ένας άλλος κόσμος. Δεν είναι η αναμονή της πρωτοχρονιάς αλλά η προσμονή, η χαρά του ερχομού των Χριστουγέννων. Η ενανθρώπηση του Κυρίου. Αυτό το βίωμα δεν το έχω. Μπορεί να είμαι και μακριά του, όμως έχω γνωρίσει ανθρώπους που το παλεύουν όλο αυτό το διάστημα της προετοιμασίας και την ημέρα αυτή πανηγυρίζουν με ένα εσωτερικό γλέντι. Με μια γιορτή που τα τραγούδια τους μας κουράζουν αφού δεν ξέρουμε τα λόγια. Αυτό το έχω πολύ ζηλέψει. «Χριστός γεννάτε δοξάσατε». Εμφανίζετε μια χαρά που μαζεύονται μήπως και την σπαταλήσουν…
    Αυτό που με στενοχωρεί περισσότερο, στις σκέψεις σου, είναι πως δείχνεις να μην έχεις δει αυτό που πραγματικά είναι όμορφο αυτές τις μέρες.
    Άλλος κόσμος. Εσωτερικός. Υπάρχει όμως δίπλα μας μυστηριακά και ήσυχα.


  6. m_stelios Says:

    Πατσιούρι μου έκανε δωράκι ίωση ο νέος χρόνος.Θα σου πω τι κάνουμε λάθος.Είμαστε λίγο περισσότερο ρεαλιστές και κυνικοί από όσο θα πρεπε.Νομίζω δηλαδή.Χάππι νιου γιαρ γκιρλ!


  7. m_stelios Says:

    merenda21: Εγώ ειλικρινά δεν έχω στο μυαλό μου εικόνες παιδικές με γεμάτο το σπίτι κόσμο και όλη την οικογένεια μαζεμένη χαρές και γλέντια.Γιατί πολύ απλά δεν υπήρχαν.Όσο για την πίστη λυπάμαι αλλά και από εκεί απέχω.
    Ναι ίσως να το αισθανόμουν διαφορετικά εάν θα είχα μεγαλώσει και διαφορετικά.
    Μη σε στεναχωρεί που αισθάνομαι έτσι γιατί η γυναίκα μου έχει μεγάλη οικογένεια και αυτό το χριστός γεννάτε και αυτό το νιώθει.Ίσως με το καιρό να μου το μάθει.Και αν όχι εγώ τα παιδιά μας σίγουρα.Καλή χρονιά!


  8. Ανώνυμος Says:

    Μοντέρνοι σκλάβοι... σωστά. Απελπισμένα σωστά.

    Οπως και να έχει, καλή χρονιά. Να είμαστε λιγότερο γαιδούρια χλωμό το βλέπω, το ίδιο και να βάλουμε μυαλό, εδώ ακούω από προχτές τους αναγκέφαλους να περιμένου από τον ανασχηματισμό. Ελεος!

    Καλή χρονιά είπα; Με προσωπική απέραντη ετυχία. Κι ότι κι αν κάνεις σου έχω εμπιστοσύνη.


  9. Ανώνυμος Says:

    Ααααα για τις αλλαγές είπα; Δεν είπα; Τέλειο.


  10. m_stelios Says:

    Καλή χρονιά freedula!Σήμερα αισθάνομαι λίγο καλύτερα.Ίσως επειδή βρέχει και όλοι τρέχουν γιατί νομίζουν πως τους φτύνουν!;p


  11. Ανώνυμος Says:

    Σου έχω καλά νέα. Θα συνεχιστεί και την επόμενη εβδομάδα. Γιούπι :)))


  12. Urfurslaag Says:

    ...μακάρι να σταματήσεις να δουλεύεις. Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό το βίτσιο. Πολύ χρονοβόρο βρε αδερφάκι μου...


  13. R2-D2 Says:

    Μα την αλήθεια (και μα τον Τουτάτη, θα έλεγα), δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο - και να διαφωνώ περισσότερο με τον Merenda από πάνω, no offence...


  14. m_stelios Says:

    Δυστυχώς φίλε ουρφ ο τρόπος που διάλεξα να ζω και να σκέφτομαι απορρίπτει και το μακάρι δεδομένου ότι δεν υπάρχει κανείς να το ακούσει.Καλώς ήρθες.


  15. m_stelios Says:

    r2-d2 καλώς σε και σένα.Είναι λεπτή η γραμμή των σχέσεων με τους ανθρώπους γιατί καλώς η κακώς οι αξίες κάποιου/ας μπορεί για σένα, για μένα να μη σημαίνουν τίποτα.Πάραυτα χαίρομαι που συμφωνούμε.


  16. merenda21 Says:

    εγώ χαιρομαι που διαφωνούμε.........

    αλήθεια σε τι????????


  17. Ανώνυμος Says:

    Σήμερα αισθάνομαι λίγο καλύτερα.Ίσως επειδή βρέχει και όλοι τρέχουν γιατί νομίζουν πως τους φτύνουν!;p

    poly kyniko...apla teleio!!;p