Ιώσεις


Κάθε χειμώνα η ίδια ιστορία εδώ και 5 χρόνια που είμαι στην Αθήνα.Μαζικές ιώσεις, όλοι άρρωστοι.Έβλεπα τον κόσμο από εδώ και εκεί να είναι όλοι με τα χαρτομάντιλα και η αλήθεια είναι ότι δε μου έκανε αίσθηση γιατί εμένα η μύτη μου είναι κλειστή όλο το χρόνο.Από την άλλη πάλι απορούσα πως κολάει ο κόσμος και γιατί εγώ δεν είχα κολλήσει μέχρι τώρα.Φέτος την άρπαξα και εγώ.Καθόμουν και αναρωτιόμουν πως γίνεται να αρρώστησα εγώ.Εγώ δεν αρρωσταίνω δεν κοιμάμαι δεν πονάω και τα συναφή γιατί είμαι ο Χουλκ μέσα στο κεφάλι μου να πούμε.Λες να ήτανε ο μελαψός άντρας αμφίβολης καταγωγής που εύηχε από πίσω μου στο τρόλεϊ;Μήπως η γριά που σχεδόν φτερνίστηκε πάνω μου;Κάποιος που με επισκέφθηκε σπίτι ίσως;Κάποιος από τη δουλειά;

Δεν έχει σημασία πραγματικά.Αυτό που με ενόχλησε είναι η όλη φάση.Και τι σκατά είναι ίωση;Σίγουρα δεν είναι επειδή έκανα τη μαλακία και βγήκα με το φανελάκι στη βροχή.Ούτε επειδή περπατάω ξυπόλητος στο κρύο πάτωμα.Αρχίζοντας η ίωση η συγκεκριμένη λοιπόν τα συμπτώματα της είναι πολύ συγκεκριμένα.Αρχίζει ο βήχας,πονάνε τα λαιμά σου, μετά ανεβάζεις πυρετό, αέρια στο στομάχι, ακολουθεί συνάχι, σκατά διάθεση και μετά φεύγει.

Καλά μιλάμε ΟΥ Α ΟΥ.

Και γαμώ την επιστήμη.Ο κύκλος είναι απίστευτα πιστός σε μεγάλο μέρος ανθρώπων.Και σε ρωτάω εγώ τώρα αγαπητέ συνάνθρωπε με το φτωχό καμένο μου μυαλό.Κατά την διάρκεια της ίωσης φάρμακα αγόρασες; Κάτι για τον πυρετό;Καμιά βιταμίνη;Κάτι για το συνάχι; Κοινώς την Bayern Mayern και γω δε ξέρω τι, την πλήρωσες;Εγώ έδωσα 12 euro πάντως.
Έτσι λοιπόν αναρωτιέμαι κατά τη διάρκεια αυτών των ιώσεων πόσα λεφτά βγάζουν οι φαρμακευτικές;Και το ίωση φυσικά όλοι ξέρουμε ότι είναι εργαστηριακός ιός που πάντα ξέφυγε καταλάθος.Βρε δεν μας γαμάτε λέω εγώ;

Επίσης με ενόχλησε και η αντίδραση του συνάνθρωπου που πήγα να του πω ένα γεια και όταν με ρώτησε γιατί είσαι έτσι και του λέω αρρώστησα πετάχτηκε πίσω λες και είχα λέπρα και είπε μακριά μακριά και άνοιξε και το παράθυρο να μην αναπνέει τον ίδιο αέρα που μόλις μόλυνα με τα χνώτα μου (υποθέτω).
Αλλά ίσως τελικά να μη φταίει αυτός αλλά να φταίω εγώ που δεν ενδιαφέρομαι και τόσο.Ίσως αν και εγώ να είχα την ίδια αντίδραση στο δρόμο και στη δουλειά και πρόσθετα και τη φάτσα που έχει ο περισσότερος κόσμος (ιιιι σε συχαίνομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι) να μην αρρώσταινα τελικά.
1 Response
  1. Ανώνυμος Says:

    Δεν σχολιάζω τίποτα. Είναι η ίωση μάλλον! Οταν θα σου περάσει θα τα πούμε :))