Μέρες που είναι..


Ήρθαν τα Χριστούγεννα εορτή μεγαληηηηή μπλα μπλα μπλα ... Παντού στολισμένα,το κρύο ήρθε και έδεσε με την εποχή επιτέλους. Άνθρωποι παντού κοιτάζουν τις βιτρίνες και σχεδιάζουν πώς θα περάσουν καλύτερα αυτές τις μέρες και τι δώρα θα πάρουν στους αγαπημένους τους.

Στο δρόμο παντού ακούς πλέον “Έλα μωρέ μέρες που είναι” “Χρονιάρες μέρες”. Ναι βλέπεις κάτι έχουν αυτές οι μέρες. Όλοι φαίνεται να δείχνουν ένα άλλο πρόσωπο. Πιο ανθρώπινο , πιο συμπονετικό και συγκαταβατικό. Θέλουν να αποφύγουν καυγάδες και απλά να κάνουν τη δουλειά τους. Αυτές τις μέρες τους θυμούνται όλους. Ακόμη και τους παππούδες και τις γιαγιάδες που τους ντάντευαν όταν ήταν μικροί και τώρα που μεγάλωσαν τους παράτησαν στη μοναξιά των γηρατειών, τους θυμούνται και αυτούς. Στους άστεγους , στους ζητιάνους , στα πρεζάκια ,στα παιδιά των φαναριών. Συμπόνοια και ελεημοσύνη και γι' αυτούς..Που κάτω από άλλες συνθήκες για να τους αποφύγουν στο φανάρι περνάνε με κόκκινο.

Και εγώ; Εγώ τους βλέπω σαν απλός θεατής. Και απορώ συνάνθρωπε πραγματικά. Χέσε το γεγονός ότι τα Χριστούγεννα πλέον μας τα πουλάνε. Δε με απασχολεί πόσο θα είναι και η γαλοπούλα φέτος. Πες μου όμως. Τι είναι η ανθρωπιά ρε μεγάλε; Το γιορτινό σου ρούχο που το φοράς μόνο αυτές τις μέρες και μετά το βγάζεις και το πετάς στη ντουλάπα;


“Έλα τώρα!Μέρες που είναι!”.


Σώπα; Τι έχουν οι μέρες; Τι άλλαξε; Αυτή είναι η μαγεία των Χριστουγέννων άραγε; Η μήπως

έχει γίνει η κοινωνία μας τόσο στερεότυπη που ακόμη και την συμπόνοια και αυτό το διαφορετικό, το πιο ανθρώπινο πρόσωπο το βγάζουμε μόνο στις γιορτές;

Δεν ξέρω για σένα συνάνθρωπε εγώ δεν αισθάνομαι διαφορετικά αυτές τις μέρες. Δεν αποκτάω ένα διαφορετικό πρόσωπο. Έχω πλήρης συνείδηση του τι μέρα έχουμε σήμερα και του πότε αλλάζει η χρονιά. Δεν αποκτάω περισσότερη συμπόνοια ούτε σκιρτίζει η καρδιά μου για κάτι που κάτω από άλλες συνθήκες θα το προσπερνούσα. Είμαι σκληρός; Δεν καταλαβαίνω το κλίμα των ημερών λέτε;

Για σκεφτείτε το.

Καλές Γιορτές.


14 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    Στελάκο μου, καλημέρα. Τι να πω εγώ τώρα, τα έχω πει και τα ξέρεις. Είσαι τόσο γλυκό παιδί και μ αρέσει που είσαι αντιδραστικός, αυτή είναι η δύναμή μας. Η αγάπη υπάρχει μέσα μας. Αλλά δεν έχουμε πάντα την ευκαιρία να το δείχνουμε. Και δεν είμαστε πάντα καλά. Σ΄αγαπάω πολύ να το ξέρεις, γιατί είσαι από τους πρώτους ανθρώπους που επικοινωνήσαμε εδώ κι έτσι θα μείνει. Καλές γιορτές καρδιά μου!


  2. Δεν είσαι σκληρός. Απλά, για σκέψου, όλοι χρειαζόμαστε κάπου κάπου λίγο παραμύθι.

    Καλησπέρα! :)


  3. patsiouri Says:

    Λίγο παραμύθι...ή λίγη παραμύθα...προσωπικά δε μου λένε τίποτα οι γιορτές, όμως αν είναι κάποιοι να δείχνουν τη φιλανθρωπία τους έστω αυτές τις μέρες, άστους, κακό δεν τους κάνει...μακάρι να ήταν όλες τις μέρες "ευαίσθητοι" αλλά μάλλον δεν...
    Εχψω τσαντιστεί κι εγώ πάντως, φέτος έχω ακούσει πάνω από 2 άτομα να ψάχνουν να υιοθετήσουν Αιθιοπάκι, λες και τον υπόλοιπο χρόνο δε μπορούσαν να το σκεφτούν!


  4. m_stelios Says:

    Freedula αντιδραστικός δυστυχώς δεν είμαι.Έχω λογαριασμούς να πληρώσω και έτσι δεν μπορώ να αντιδράσω όπως πραγματικά θα ήθελα.Η αγάπη υπάρχει σίγουρα αλλά γιατί να χρειαζόμαστε την εν λόγο γιορτή για να την εκφράσουμε;

    Αυτό ακριβώς λέω παιδιά.Άγγελε το παραμύθι το έχουμε όποτε θέλουμε και εσύ το έχεις και μας ταξιδεύεις καθημερινά και ναι τελικά πατσιούρι εκεί θέλω να καταλήξω.Να είμαστε αληθινοί όλο το χρόνο.Μπορούμε;Μπορείτε;


  5. Ανώνυμος Says:

    Στελάκο μου τι κάνεις; Γιατί δεν μπορούμε να έχουμε φωτάκια όλο το χρόνο και δώρα και ψυχή γεμάτη. Γιατί θα μου πεις! Αυτό λες δηλαδή. Έλα ντε. Είμαστε αδύναμα πλάσματα οι ανθρωποι για να μπορούμε πάντα. Είναι και η ΔΕΗ στη μέση :P


  6. Ανώνυμος Says:

    @patsiouri
    Καλά, που τους βρίσκεις αυτούς! Άκου να υιοθετήσουν Αιθιοπάκι! χαχαχα

    Τα Χριστούγεννα να στολίσουν το τζάκι θέλουν; δεν είναι της μοδός πές τους. Να πάρουν Κινεζάκι πάει με την διαφήμιση του Φερεντίνου! Ρε τι άλλο θα ακούσουμε!

    Για να μην θυμηθώ τώρα τις συμβουλές σου περί υιοθεσίας...γκουχ γκουχ :)


  7. Takiz Says:

    Φίλε Στέλιο, πόσο δίκιο έχεις...ΜΑ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ.
    Λες να είμαι μισάνθρωπος, επειδή κι εγώ αυτές τις μέρες σκέφτομαι πιο συναισθηματικά, για τους ανθρώπους που αναφέρεις;
    Δεν θέλω να πιστεύω κάτι τέτοιο και πραγματικά προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος μέρα με την μέρα.

    Και φυσικά θα συμφωνήσω με τον φίλο Άγγελο, ότι έχουμε το δικαίωμα να ζήσουμε λίγο από το γλυκό παραμύθι των Χριστουγέννων.

    Την μεγάλη μου καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα υποστήριξης.


  8. m_stelios Says:

    Μισάνθρωπος....Δε θα το 'λεγα.Απλά είναι κομμάτι του εαυτού μας η συμπόνοια.Συνήθως.Υποστηρίζω ότι η κοινωνία τα έχει φέρει έτσι ώστε να λειτουργεί μόνο συγκεκριμένες μέρες το χρόνο.Και απλά δε μου αρέσει και δε το δέχομαι και φέρομαι ανάλογα.Είμαι απλά εγώ και δε μπαίνω σε καλούπι.


  9. Ανώνυμος Says:

    Πέρασα να αφήσω μια γλυκιά καλημέρα και να δω αν είσαι καλά.


  10. patsiouri Says:

    Οχι ρε να το υιοθετήσουν στ'αλήθεια, είναι απ'αυτούς που δίνουν 20 το μήνα σε Μ.Κ>Ο και εκείνοι σου στέλνουν φωτογραφίες του. Γαμώ τις κινήσεις, απλά μου τη δίνει που το αποφασίζουν τώρα κι όχι κάποιες άλλες μέρες του χρόνου!

    ΚΛΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!


  11. m_stelios Says:

    Καλές Γιορτές κόσμε.Θα τα πούμε από τη νέα χρονιά.


  12. Καλές και... αγνές γιορτές! :))


  13. Ανώνυμος Says:

    Στελάκο μου ξέρω ότι ήδη ξεκουράζεσαι, πέρασα πάλι να ευχηθώ για την νέα χρονιά να σου φέρει ότι λαχταράς!


  14. Takiz Says:

    Καλές γιορτές μικρέ !!!!
    Να περνάς καλά εκεί που είσαι.