Random Pieces Of Mind


Και έτσι λοιπόν αισίως βρέχει και σήμερα.Μετά από 6 χρόνια στην Αθήνα όσο και αν άλλαξα οι άνθρωποι εδώ μοιάζουν συναισθηματικά στάσιμοι και ταλαίπωροι.Η πλάκα είναι ότι και εγώ πολεμάω για να μη γίνω έτσι.Προσπαθώ να αποβάλω αυτόν τον αρνητισμό που διακατέχει τους πάντες.Να είμαι καλοπροαίρετος με τον συνάνθρωπο.Η αλήθεια είναι ότι αποτυχαίνω οικτρά καθώς η αισιοδοξία και η υπομονή ποτέ δεν ήταν το δυνατό μου σημείο.

Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το κλίμα αισιοδοξίας που πλανάτε στον αέρα από την πρώτη μέρα που βγήκε το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση.Πριν τις εκλογές όλα ήταν μαύρα τώρα πάτησαν ένα κουμπί και όλοι έχουν πράσινες ελπίδες.Μέσα ενημέρωσης σου λέει μετά.Μεγάλη επιστήμη η μελέτη της ψυχολογίας της μάζας και της ενέργειας που φέρει στο κοινωνικό σύνολο.

Κάτι τέτοιες μέρες σκέφτομαι τα παιδικά μου χρόνια.Βλέπω online άτομα με τα οποία μάθαμε γράμματα μαζί, παίζαμε ξύλο, μπίλιες, γκρεμίζαμε παλιόσπιτα.Αλλά μετά από τόσα χρόνια άλλαξαν τόσα πολλά.Ξεκινάς να κάνεις μια κουβέντα και πάντα μένει μισή από την αμηχανία.Δεν παίζουμε μπίλιες πλέον ούτε γκρεμίζουμε χαμόσπιτα.

2030
Ονειρεύομαι ένα σπίτι σε ένα λιβάδι περιτριγυρισμένο από 20 στρέμματα φωτοβολταϊκά..Τα οπτικό μου πεδίο το κόβουν δύο τρεις λόφοι οι οποίοι πράσινο-κοκκινίζουν την άνοιξη από τις παπαρούνες , κιτρινίζουν το καλοκαίρι και μένουν φαλακροί το χειμώνα.Τα παιδιά μου παίζουν έξω στο μπαξέ με τα έντομα και η γυναίκα μου κόβει ντομάτες για τη σαλάτα.Η ζωή έχει όμορφους ρυθμούς, αβίαστους.

Τίποτα γύρω μας δεν λειτουργεί με πετρέλαιο πλέον ο κόσμος προχώρησε μπροστά και βρήκε την χρυσή τομή.Πλέον η τεχνολογία δεν επιδρά αντιστρόφως ανάλογα στην εφημερία του φυσικού συστήματος του πλανήτη.Ο άνθρωπος έχει μάθει να ζει μαζί με τη φύση.Ο δόλος δεν υπάρχει ποια καθώς το χρήμα δεν είναι η κινητήρια δύναμη του πλανήτη.Δεν υπάρχει υποσιτισμός , ούτε πόλεμος από τότε που λύθηκε το ενεργειακό πρόβλημα.Ο τρίτος κόσμος δεν υφίσταται πλέον.Όλες οι υποβαθμισμένες περιοχές της Αφρικής μετά την ενεργειακή επανάσταση έγιναν καταπράσινα γόνιμα λιβάδια καθώς οι καινούργιες τεχνολογίες αξιοποίησαν πλήρως το γεωλογικό και κλιματικό status.Πλέον η Σαχάρα καλύπτει το 45% της ενεργειακής ζήτησης όλου του πλανήτη.Κάποιος ζάμπλουτος ανθρωπιστής έδωσε όλα του τα λεφτά για να στηθούν ηλιακά εργοστάσια σε όλη την έρημο.

Παρόν
Καθώς το μυαλό μου φεύγει η πραγματικότητα με ξυπνάει και βρίσκομαι στην δουλειά.
Ξαφνικά αισθάνομαι όπως όταν πήγα να σπρώξω ένα παιδί τριπλάσιο από μένα και έπεσα κάτω.Εκτοπισμό όγκου το λένε στη φυσική.

3 Responses
  1. ioli247 Says:

    Einai outopikh h stasimothta & h talaiporia.. Panta kati orhmazei, metallasetai..

    Thn anhsyxia sou gia ta pagkosmia dromena, thn katannow synan8rwpe, an8rwpisth, oramatisth & ek twn pepragmenwn (mias & sthn douleia eisai) wramateisth..! :p

    Filia..!
    Kalo Noemvrh..! :)


  2. merenda21 Says:

    Σε διαβάζω και μπορώ να πω σε περιμένω όταν αργείς λίγο.
    Βασικά σε προτιμώ κοιμώμενο. Όταν ξυπνάς απότομα, πετάνε τα μαλλιά σου και τρομάζεις. Καλό Χειμώνα


  3. m_stelios Says:

    Να με συγχωρείτε που δεν απαντάω προσπαθώ να γράφω όποτε έχω κάτι να πω.
    Καλό απόγευμα.