Φαντασία


Σκηνή:

Και εκεί που βλέπει όλος ο Ελληνικός λαός το debate ξαφνικά πετιέται ο Καραγκιόζης από το πουθενά και αφού φωνάζει
"Τι λέτε ωρέ μανούλα μου εμείς νηστικοί ξυπνάμε και κοιμόμαστε"

-Θα κάνουμε.... Θα .... Θα ... (διάφορες πολιτικές αρλούμπες)

-Μη μου λες εμένα θα!!! Εγώ είμαι ο εκλεκτής σας, και το μακρύ μου χέρι, όλους σας εδώ μέσα θα σας συνεφέρει!"

Και να αρχίζει να τους σπάει στο ξύλο ξέρετε μετά μουσικής και το κολλητήρι από πίσω να φωνάζει

-Βάρα τους μπαμπάκο βάρα τους!!

Πολύ θα το ευχαριστιόμουν, μα τα λεφτά των βουλευτών.




Παρακαλώ όταν βρίζεται τους βουλευτές να μην τους αποκαλείτε Καραγκιόζηδες.
Είμαι σίγουρος ότι οι παππούδες μας δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι ο Καραγκιόζης θα σταματήσει να βρίζει το κατεστημένο και ότι θα γίνει βρισιά.
3 Responses
  1. ioli247 Says:

    Vara tous..!

    Vara tous, mpampako..! Dioti daytoi den xortasan.. oute ap to prwino, oute ap to meshmeriano, mhte ap to vradyno..!

    Vara tous, na agiaseis..!

    Kai sto kapaki, pies mia soda.. gia na to xwnepseis..! Etsi htan, etsi einai ki etsi 8a nai..!

    ( La La La
    Ma, oso ki an metrw..
    kati perisseyei..
    trypia ein h agaph mas..
    kai den mas prostateyei..
    La La La ;)


  2. Ανώνυμος Says:

    Βάρα συνάνθρωπε με το μακρύ χέρι του Καραγκιόζη, ετσι κι αλλιως τις καρπαζιές στο σβερκο μας τις έχουμε μόνιμες.

    Οσο για την αξία του χαρακτηρισμού, υπογράφω και με τα δυο χέρια σε όσα λες


  3. m_stelios Says:

    btw για να μην παρεξηγούμε εδώ δεν είδα κανένα debate :p