Μπάκ Του Λάιφ

Τι να πεις μετά από 3 βδομάδες διακοπές;Ότι χαίρεσαι που γύρισες;

Έχει 1 χρόνο που άνοιξα σπίτι στο Αθήνα και άλλα 4 πριν που αισθανόμουν πρόσφυγας στην ίδια μου την χώρα.Αυτές οι διακοπές με χτύπησαν στο κεφάλι πραγματικά.Συνειδητοποίησα πόσο απεχθάνομαι την ζωή στη μεγαλούπολη.Γκρίνιαζα μέχρι τώρα αλλά είναι ξεκάθαρο τι μου φταίει.Έλεγα ότι θα ψάξω θα κάνω θα ράνω σε λίγα χρόνια τι θα γίνει, τώρα απλά το έχω σίγουρο μέσα στο κεφάλι μου.Δε μασάω για ένα καινούργιο ξεκίνημα.


Άκουσα πολλούς να λένε για τα club που πήγαν φέτος και πόσο ήπιαν και χόρεψαν.Εγώ προσωπικά άρχισα το ταξίδι μου από ένα χωριό με 70 μόνιμους κάτοικους (χειμώνα) κάπου στη Μεσσήνη.Τα βράδια ανάβαμε φωτιά στη παραλία, οι μπύρες ήταν παγωμένες, ο ουρανός γεμάτος άστρα, τα καλάμια μου δολωμένα.Κάποιο ψάρι που και που έσπαζε την ησυχία και όλοι πέφταν να δούνε τι έβγαλα.Μη φανταστείτε.Μουρμούρες ,Σπάρους και κάνα δυο χέλια.Τα χωριατόπαιδα που είναι καλοκαιρινοί φίλοι από τους καλύτερους, είχαν αγοράσει ένα βιβλίο το οποίο έδειχνε τους Αστερισμούς και βρήκαμε τα πάντα.Την Κασσιόπη, το θερινό τρίγωνο, τον Δράκων , τις Άρκτους, τον Κηφέα, φαίνονταν τα πάντα.


Μετά ανηφόρισα προς τα μέρη μου και την έβγαλα Σέρρες και παραλίες Καβάλας-Θεσσαλονίκης.Και πάλι ψάρεμα βουτιές μπύρες και από φαγοπότι σε φαγοπότι.
Άπλα, καθαρός αέρας, άγχος μηδέν, νεύρα μηδέν και πραγματικά καμία έννοια.Βίωμα πραγματικό για μένα αυτές οι διακοπές.Λες και πήρε στροφές κάποιο γρανάζι του μυαλού μου που είχε σταματήσει να δουλεύει.Αυτό που αισθάνομαι δεν έχει καμία σχέση με το γνωστό: Τέλος οι διακοπές ουα φθινόπωρο πάμε δυνατά, φόρτισα μπαταρίες , αχ είμαι αλλού και αναστενάζω 10 φορές επειδή είμαι στην δουλειά πάλι.

Πήρα ένα κομμάτι ανεμελιάς μαζί μου και θα συνεχίσω να το ταΐζω.Ίσως ο περίγυρος μου να το ερμηνεύσει σαν αδιαφορία ή holiday hangover αλλά δε με νοιάζει.Η εξέλιξη μου μέχρι τώρα φαντάζει ως ένα μπόλικο τίποτα.Και τι να λένε όλα αυτά που έχω κάνει;Τι να λέει το ποιος είμαι επαγγελματικά;Το λάθος μου είναι ότι άφησα αυτά να καθορίσουν το ποιος είμαι.Ο δρόμος που έχω διαλέξει με μεταμορφώνει σε ένα κυνικό μισάνθρωπο τεχνοκράτη.Δεν είμαι εγώ αυτός.Είναι ένα κοστούμι κομμένο και ραμμένο για τα μάτια του κόσμου.Αν και οι πράξεις μου και τα λόγια είναι ειλικρινά δεν με εκφράζουν τελικά.

Καλό Σεπτέμβρη.
6 Responses
  1. patsiouri Says:

    Κι'εγώ είμαι πανέτοιμη για αλλαγή πλέυσης.
    Το κακό είναι πως οι μόνες προτάσεις για απόδραση από την Αθήνα, αφορούν στον τόπο καταγωγής μου τον οποίο έχω φάει στη μάπα πολάααα χρόνια.
    Και δεν ξαναγυρίζω με την καμία.
    Σε οποιοδήποτε καινούριο μέρος, θα πήγαινα και...χτές!
    Καλό φθινόπωρο!


  2. Demelene Says:

    Εναστρος ουρανός τι να λέμε τώρα.
    Ξέρεις ποσο μου λείπει?
    Στο μεταξύ οποτε πάω επαρχία που δεν θα έχει φωτισμένο ουρανό πέφτω σε φεγγάρι!


  3. m_stelios Says:

    patsiouri ναι απλά για να το κάνουμε αυτό πρέπει να αποβάλουμε από το κεφάλι μας όλα αυτά τα συνηθισμένα ερωτήματα: "και τι θα κάνεις στην επαρχία;Ο κόσμος θα μιλάει για σένα.Αν δε ξέρεις κάποιον θα σε φάνε στη δουλειά.Είναι ρίσκο αν δεν έχεις κάτι στρωμένο". Αν όλα αυτά τα τετριμμένα σταματήσουν να μας απασχολούν ίσως να καταφέρουμε να δούμε τα πράγματα πιο απλά.Αυτό προσπαθώ να κάνω.Καλημέρες.


  4. m_stelios Says:

    demelene να μη παίρνεις άδεια στο τέλος του μήνα :p
    Πάντως για να κάνω και λίγη κίτρινη διαφήμιση το βιβλίο που βρίσκαμε τα αστέρια λέγετε "Μια βόλτα στους ουρανούς" εκδόσεις Αλεξάνδρεια αν σε σε ενδιαφέρει.Καλημέρες.


  5. ioli247 Says:

    H aplothta, h 3enoiasia.. einai to antitimo ths "akrivhs", psyxikhs ygeias.

    H alh8eia einai oti eimaste kai synais8hmatika e3elisomena onta ..kai..
    oti touth h anarthsh sou gia mena ein katafygio kai parhgoria ;)

    Kalo mhna..!


  6. m_stelios Says:

    ο lady δε ξέρω τι να απαντήσω!Ας ελπίσουμε ότι θα πάει καλά.Καλές βροχές :D