EinaiZwa ReAction To ΨΑΛΙΔΑ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ


Και έτσι λοιπόν τα ίδια παντελή μου τα ίδια παντελάκη μου.Μία έτσι μία γιουβέτσι.Κάθομαι και διαβάζω για τις δημοσκοπήσεις στις εφημερίδες και κάπου εδώ θα επικαλεστώ μια ατάκα της Πατσιούρι.

"Εμείς οι Έλληνες είμαστε δομικά ηλίθιοι".

Έτσι λοιπόν αισθάνομαι ότι είναι χρέος μου να μεταφέρω την ασήμαντη γνώμη και άποψη μου σε όλο αυτό που βλέπω.Να διευκρινίσω ότι θέλω να σας διασκεδάσω πρωτίστως με τη παρακάτω μουσική υπενθύμιση η οποία συντέθηκε επί ΠΑΣΟΚ.
Αλλά επειδή ξέρω ότι η πολιτική, η θρησκεία και τα αθλητικά πωρώνουν κόσμο αν πειραχτεί κάποιος ειλικρινά δε με ενδιαφέρει αγαπητέ συνάνθρωπε.
Όσοι απορούν για τις πολιτικές μου προτιμήσεις έχω να πω ότι δηλώνω ηλίθιος με πεποιθήσεις αναρχικού ανθρωπιστή.


Subscribe Free
Add to my Page


ΥΓ:Κάποιος μου είπε σήμερα έχεις καιρό να γράψεις.Η αλήθεια είναι ότι τη μέρα της γιορτής μου, μου πήραν μια φυσαρμόνικα.Έτσι το free time το δίνω εκεί πέρα atm.Ίσως να κάνω post τις φιλότιμες προσπάθειες μου στην εκμάθηση δια του net.
12 Responses
  1. Ανώνυμος Says:

    kala,to kommati ta spaei!!!


  2. m_stelios Says:

    oooo afrogirl euxaristoume gia ti timi xD


  3. ioli247 Says:

    Oxi re sy ..!
    Den eimaste domika hli8ioi ..! Epithdeumena eimaste ..! Giati etsi "prepei" ..! mazes gar ..!

    Ntopa kai h 8rhskeia kai to podosfairo (to opio tou laou to xarakthrisan)

    Perimenw me laxtara to epomeno sou post.. Ayto, pou o Stelios ypotasei thn fysarmonika kai kanei mousikh ..

    PS: etyxe na dw fotos sas, eiste xarma of8almwn :X


  4. m_stelios Says:

    Lady:χαχαχα σιγά μην την υποτάξω θα προσπαθήσω though.
    PS: οοο θανκς κρύβε λόγια όμως μη μας ματιάξουν :p


  5. Bruce Blaze Says:

    Βα βα βασικά καλησπέέέέέέρα σα σα σας.

    Ούτε ο Jeffry άλλα ούτε ο μπουλούκος θα μας σώσει.

    Ο μόνος τρόπος είναι να αλλάξουμε σαν κοινωνία.

    Και εσύ παίξε το όργανο σου (φυσαρμόνικα) και οδήγησε τον δρόμο.


  6. patsiouri Says:

    Παιδεία-παιδεία-παιδεία-παιδεία...
    Εχω βαρεθεί να το λέω...
    Α, και μερικές στειρώσεις.
    Επειγόντως.


  7. ioli247 Says:

    Xa! Xa! Swstos, o Bruce ..

    Re Stelio, 3ekavala gmt ..!
    Den htan gia sena to koplimento..
    Ouf..! Gia tous ypoloipous ths pareas to pa..! LooooL

    (Psemataaaaaaaaaaaaaaaaa)


  8. m_stelios Says:

    Bruce: Αυτό είναι το κακό ότι εκεί μας σπρώχνουν.Στο να παίζουμε ένα όργανο όλοι και να τραβάμε ο καθένας το δικό του δρόμο.Άπαξ και δοκιμάσεις να οδηγήσεις την έκατσες τη βάρκα αν δεν έχεις πλάτες.


  9. m_stelios Says:

    patsiouri: Ναι ρε φιλενάδα αλλά οι στειρώσεις να γίνονται στα σωστά άτομα...


  10. patsiouri Says:

    Εννοείται καλέ, που αΛΛΟΎ?????


  11. suncitizen Says:

    Τέλος στο νεποτισμό!
    Να βγαίνουν ηγέτες στα κόματα όχι με βάση το όνομα, αλλά με βάση τις ικανότητες.
    Τώρα έχουμε 2 ηγέτες των μεγάλων κομάτων που τους ψηφίζουν συναισθηματικά.
    Το μόνο που γίνεται είναι ο ένας να περιμένει τη φθορά του άλλου για να έρθει στην εξουσία. Τραγικό...


  12. m_stelios Says:

    Δε λες τίποτα.Αναρωτιέμαι πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν από την μεταπολίτευση για να γιάνει αυτός ο τόπος.