Τσικνοπέμπτη Στην Αθήνα

Η αλήθεια είναι ότι από εκεί που έρχομαι τέτοια μέρα θα με βρίσκατε κάπως έτσι


Βέβαια εδώ στην Αθήνα είναι μια άλλη υπόθεση.Έχω ένα φίλο μακρινό ο οποίος μου είχε πει κάποτε ότι μια τέτοια εικόνα κάνει αίσθηση στις γυναίκες καθώς ξυπνάει τα αρχέγονα ένστικτα.Ούγκα Μπούγκα εποχές ο άντρας άναβε φωτιά στη σπηλιά και έφερνε το λάφυρο και έτρωγε όλη η οικογένεια.Well...Beats me όπως θα έλεγε και ένας εγκλέζος η κοινός δεν ξέρω, αλλά όταν γνώρισα τη γυναίκα μου την πρώτη εβδομάδα πήγα στο εξοχικό της (καθώς ήταν μέρες Πάσχα) και συνέβησαν τα εξής:
1) Το βράδυ που ήταν να κατέβω Αθήνα (από Πάρνηθα) το αυτοκίνητο βρήκε σε μια πέτρα και έσπασε το φίλτρο της βενζίνης.Έτσι λοιπόν ξέμεινα στο βουνό με τη σημερινή γυναίκα μου και τα 11 αδέρφια της παρέα και τους γονείς της.
2) Τα αδέρφια της έβαλαν μαγκάλι αλλά όταν είδα τον αδερφό της να καίγεται από το μαγκάλι ασυναίσθητα τον παραμέρισα και τελικά έψησα τα κρέατα εγώ.

Να ναι καλά ο πατέρας μου που μια ζωή αυτή τη δουλειά έκανε ο άνθρωπος και είχα περάσει λίγο καιρό πάνω από ψησταριά μαζί του.Λέτε να βρέθηκα παντρεμένος επειδή "της ξύπνησα αρχέγονα ένστικτα"; Χαχα πλάκα έχει τώρα που το σκέφτομαι.

Πάντως επιστρέφοντας στο θέμα μας αν σήμερα είχα βγει έξω από την οικοδομή μου να τσικνίσω το σημερινό θέμα θα ήταν:
Βγήκα να τσικνίσω στην Αθήνα και με πήγανε αυτόφωρο!
6 Responses
  1. R2-D2 Says:

    Χαχαχαχα!! Έχω πέσει κάτω από τα γέλια με το Ούγκα Μπούγκα!!!



  2. ioli247 Says:

    Ougka Mougka..
    synonumo ths arxontias, tou prostateutikou rolou dioti o andras
    ofeilei na einai kunhgos, kouvaliths.. aytos einai o rolos tou.

    Krima pou o feminismos, to plhroma tou xronou, sas eynouxise..


  3. patsiouri Says:

    Ε όχι και τους ευνούχισε....
    Να'βγαινε σήμερα οικογένεια με ένα μισθό να σου πω εγώ πόσες θα προτιμούσαν το καθησιό!!!!!

    Χε χε, Ούγκα Μπούγκα!


  4. m_stelios Says:

    Άστα πατσιούρι μου η Λαίδη μου δεν έχει ούγκα μπούγκα άντρες εκεί στη Γερμανία.Οι Γερμανοί δεν κατεβάζουν xριστοπαναγίες.Όποτε ακούνε Έλληνα να τα κατεβάζει παθαίνουν πλάκα θυμάμαι από το εστιατόριο που όταν πήγα έρχεται η γκαρσόνα η Χάικε και λέει οι πρώτες ελληνικές κουβέντες που έμαθα ήταν "Gkamo to .... sou"


  5. ioli247 Says:

    Den kanei to yvreologio ton andra. Emena proswpika me apw8ei..

    Ougka Mougka:
    Kymparhs..!8emeleios li8os..! Prostaths..! Pantaxou parwn..!

    Tooooses istories ka8aroaimwn arsenikwn pou afierw8hkan me aytaparnhsh sta atoma pou agaphsan 3eroume..

    Ougka Mougka . & -