Ματαιότης ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότης

Αυτά που σκέφτομαι είναι πάρα πολλά.Έχω αρχίσει πάλι να ζω την στιγμή να χάνομαι στον εαυτό μου.Η εσωστρέφεια με γεμίζει πολύ περισσότερο από την επαφή με πραγματικούς ανθρώπους.Δε θέλω να δω φίλους δε θέλω να πάω στη δουλειά.Θέλω να μη με νοιάζει που θα κοιμηθώ και που θα φάω αν τα ρούχα μου σκίστηκαν η όχι.
Κάθε μέρα μοιάζει ίδια.Ποιο το νόημα;Μόλις κάνω μια όμορφη σκέψη αμέσως σκέφτομαι και την άλλη όψη του νομίσματος και ξενερώνω.

Ναι εντάξει όλα μια ιδέα είναι.Αφού είναι όλα μια ιδέα γιατί αισθάνομαι τόσο σκατά;Δε μου λείπει η υγεία, δε μου λείπει η τροφή, η στέγη, τα ρούχα, η στοργή και το χάδι γυναίκας.Μήπως είμαι αχάριστος;Αλήθεια έτσι λες;Δεν εκτιμάω μου λες;

Μα εγώ στο λέω θες να δεις πως καταστρέφονται όλα μέσα σε μία ώρα;Μέσα σε μία ώρα μπορώ να καταστρέψω όλα όσα πήρε μια ζωή για να φτιάξω.
Δώσε μου άλλη μία ώρα και θα κόψω και όλους τους δεσμούς με τους ανθρώπους που με ξέρουν μια ζωή.
Η απόλυτη μοναξιά από το ίδιο μου το χέρι είναι πολύ καλύτερη από αυτή που δημιουργείται από την ανάμεσα απόσταση των ανθρώπων.
Ας τα χάσω όλα.Και τι έγινε;
Όλα είναι τόσο εύθραυστα.H ίδια η ζωή είναι εύθραυστη.Πως να μην είναι και όλα τα άλλα αφού γύρω από αυτήν όλα γυρνάνε;
Πως μπορούν οι άνθρωποι και λένε ποτέ και πάντα δε μπορώ να καταλάβω.


Έχω αυτή την αίσθηση χρόνια τώρα.Σε κάθε βήμα που κάνω βλέπω τη γραμμή που διαχωρίζει λογική και τρέλα.Στέκομαι εκεί ανάμεσα στη λογική και στη τρέλα.Συνειδητά παίρνω αποφάσεις υπό το πρίσμα της λογικής.Βλέπεις για μένα.... εγώ .... πάντα ήμουν στη μέση.


Η αντίληψη μου για τη ζωή δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα.Η ζωή δεν έχει υπόσταση είναι ανάλαφρη, απλά υπάρχεις και επειδή υπάρχεις δε χρειάζεσαι τίποτε παραπάνω.Η πραγματικότητα είναι ότι όλα αυτά είναι ρομαντικές μαλακίες.




Και ύστερα είναι και η κοροϊδία.Η κοροϊδία ότι πρέπει να μοχθείς για να ζήσεις και όλες αυτές οι μαλακίες του ότι ο καθένας κουβαλάει το σταυρό του σε όλη του τη ζωή και δε πειράζει μωρέ αφού δε σου βγήκαν καλά σε αυτή τη ζωή θα δικαιωθείς μετά θάνατο που θα πας στο Παράδεισο.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ γελάω στα μούτρα σας ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ!

Γελάω και φτύνω με περιφρόνηση σε κάθε τι σπουδαίο.
6 Responses
  1. ioli247 Says:

    Re mpagasa..

    etsi skata opws giname, gia gelia eimaste & telikos ena gelio mas swnei.

    H gnwmh pou exeis gia thn zwh, h apa8eia pou thn antimetwpizeis, thn kanei martyrikh.. Exeis mia poly sklhrh amfivolia.. (Sampws den einai?!? ;)

    Mou 8ymises mia filh mou, pou diarkos leei: o kosmos einai gematos trelous, an de 8es na tous vlepeis, kleisou spiti & spase ton ka8refth.. :o

    H dikh mou antilhpsh, gia touto to perasma, ap thn zwh, pou oloklhrwnetai me ton 8anato ein kapws pio sfairikh : Ypar3h se swma, 8nito-f8arto, me dynamh pneumatos, psyxhs, pou to kinei..

    Ein geloio, oute egw pisteyw stous paradeisous, ma oute pisteyw pws eytyxei kaneis: ap ta rouxa pou fora, to krevati pou koimatai, thn routina ths douleias.

    Nomizw pws to kleidi, ein ayth h gamimenh issoropia-armonia pou mporei na vrei h psyxh mesa sto swma & toumpalin..


  2. Ανώνυμος Says:

    Αχ, φίλε μου...
    Και ποιος σκεπτόμενος άνθρωπος (υπάρχουν βέβαια

    και τα "λάχανα") δεν έχει νοιώσει όπως εσύ! Πόσες

    φορές νοιώθουμε στη ζωή πως πιάσαμε πάτο και δεν

    πρόκειται να αντέξουμε άλλο! Από πού να πιαστείς

    σ' έναν κόσμο υποκρισίας και αποξένωσης!
    Ή μήπως είναι η ίδια η ανθρώπινη κατάσταση που

    μας φταίει; Μάλλον η ευτυχία δεν είναι γραμμένη

    στο DNA μας.Αλλά δεν υπάρχουν πράγματα να

    πιαστείς για να συνεχίσεις να ζεις; Ένα ωραίο

    χαμόγελο, μια καλή κουβέντα, ένας καλός φίλος,

    μια όμορφη γυναίκα, ένα καλό βιβλίο: είναι λίγα

    μόνο από τα πράγματα που μπορούν να μας δώσουν

    θάρρος στη ζωή. Στιγμές ψάχνουμε όλοι. Και να

    αφήνουμε το στίγμα μας στους άλλους και στον

    κόσμο γύρω μας.
    Πόσω μάλλον οι άνθρωποι, όπως εσύ, που έχουν το

    χάρισμα του λόγου και μπορούν να μεταλαμπαδεύσουν

    το πάθος για ζωή στους συνανθρώπους τους, μήπως

    και καταφέρουμε να κάνουμε τον κόσμο λίγο πιο

    βιώσιμο.
    Αγάντα!


  3. m_stelios Says:

    Ευχαριστώ για τα σχόλια σας.Κάποιος φίλος μου είπε όλος ο κόσμος είναι άρρωστος είναι επόμενο να αισθάνεσαι και εσύ έτσι αλληλοεπηρεαζόμενα όντα είμαστε.Προσπαθώ να ελπίζω.Να'στε καλά.


  4. ioli247 Says:

    Piasame Pasxa, oeo..!

    Vare8hka na phgainoerxomai ka8hmera, emfanisou, oeo..!

    Shmera sou hr8a gia tis eyxes..! Kalh anastash, loipon.


  5. Ανώνυμος Says:

    Μην εγκαταλείπεις, έστω.

    Χριστός Ανέστη. Έμείς να δούμε πότε.


  6. patsiouri Says:

    Καλά είπε ο φίλος σου...