Talking to myself

Εδώ δες.Κανείς δεν ξεκουνάει επιτέλους.Κορνάρουν βιάζονται.Είναι έτοιμοι για να χτυπήσουν το συνάνθρωπο.Κωλόζωα.

Όλοι τσατισμένοι, μίζεροι, άφραγκοι, αγχωμένοι, κουρασμένοι.Ποιος φταίει ρε φίλε;

Το κράτος.
Ποιο κράτος;

Η κυβέρνηση.
Και ποιος βγάζει την κυβέρνηση;

Εμείς.
Ποιοι εμείς;

Οι πολίτες.Η κοινωνία.
Και ποιοι κάνουν την κοινωνία;

Εσύ και εγώ.
Ποιος φταίει;

Εγώ φταίω.Μόνο εγώ.

Γιατί φταίω;

Επειδή δε κάνω τίποτα γι' αυτό.
Για ποιο;

Για όλα αυτά που με πειράζουν.

Τι θα μπορούσα να κάνω;

Θα μπορούσα μια ωραία Κυριακή να ντυθώ με το γαμπριάτικο μου κοστούμι να πάρω μια εφημερίδα, κόσμος του επενδυτή , το laptop μου, ένα σκαμπό και να πάω μπροστά από τη βουλή να τα στήσω παρέα με ένα πλακάτ που θα λέει:

Έχω μηχανή, αυτοκίνητο, σπίτι,δουλειά,adsl,κινητό αλλά δε μου φτάνουν θέλω και άλλα!Παρακαλώ Ελεήστε.Δεχόμεθα και paypal.
Νεοέλληνας.


Μπα Στέλιο μη το κάνεις.
Γιατί;
Άσε που θα σε μαζέψουν.
Γιατί να με μαζέψουν;

Γιατί θα ενοχλείς συνειδήσεις.

Θα σε δείξει και το Σταρ, θα σε γράψει το troktiko, θα σου πρήξουν τα παπάρια στη δουλειά άσε που μπορεί να σε απολύσουν κιόλας.Θυμάσαι που έβγαλες τα σκουλαρίκια για να πιάσεις αυτή τη δουλειά;
Α ναι τώρα θυμήθηκα.Σε αυτή τη χώρα η τηλεόραση μόνο μαλακίες δείχνει οπότε θα είχα και εγώ τα 15 λεπτά φήμης μου στην tv.

Άσε που είναι άσχετο με τα παραπάνω.

Τι μπορώ να κάνω;

Μπορώ να νοικιάσω ένα μεγάλο σπίτι η να πάω να κάνω κατάληψη σε κανένα εγκαταλειμμένο σπίτι να μαζέψω όλους τους περιθωριακούς από τους δρόμους να τους δώσω φαΐ και να τους υπενθυμίσω πόσο θυμωμένοι είναι με αυτή τη κοινωνία.Θα τους ρωτήσω έναν έναν ποιοι ήταν πριν τα παρατήσουν όλα και...Μετά θα μαζέψω και άλλους που συμμερίζονται τον σκοπό και τη σκέψη μου και όταν έρθει η ώρα...

Όταν έρθει η ώρα τι;

Επανάσταση.Θα πάμε θα κάψουμε τους πάντες μέσα στη βουλή και όχι τα μαγαζάκια του κόσμου στο κέντρο.

Στάσου τι λες;Τι φταίνε αυτοί;Εγώ φταίω είπαμε.
Εγώ...Τι μπορώ να κάνω;

Αυτοκτόνα! SAVE THE PLANET KILL YOURSELF!

Και αυτοί που σε αγαπάνε;

Ναι είναι και αυτοί στη μέση...

Εγώ φταίω τι να κάνω;

Ότι θα έκανε κάθε λογικός άνθρωπος σε αυτή τη κοινωνία.Πήγαινε σε ψυχίατρο.
Ναι ο ψυχίατρος θα μου βάλει τα μυαλά μου στη θέση τους.Θα με αποβλακώσει με χάπια και θα τα δω όλα φυσιολογικά.Θα εκμηδενίσω την αντίσταση μου στο τρόπο ζωής που μου έχει επιβάλει αυτή η κοινωνία και θα play along the game.They got me running in circles 9:00 to 5:00 and 5:00 to 9:00.

Fuck the shrink δε πάω!Αρνούμαι να αρχίσω να κοιμάμαι με χάπια.Καλύτερα άυπνος μέχρι να πεθάνω.Όχι ρε δε θα κάνω shutdown -h now στο μυαλό μου θα το δουλέψω μέχρι να να μη παίρνει άλλα pids πάνω και το i/o να ανέβει στο θεό και να crasharei.


Το βρήκα.Θα πάω θα αγοράσω μια μπουκάλα ήλιο, 100 ροζ στριγκάκια από το παζάρι και
μπαλόνια.Θα φουσκώσω τα μπαλόνια θα δέσω τα στριγκάκια και θα τα αφήσω από μια ταράτσα στο Σύνταγμα.

Και τι θα καταφέρεις;


Θα μας χαρίσω ένα χαμόγελο.

Ναι αυτό.Ένα χαμόγελο.Ξυπνήστε το πρωί και δώστε ένα χαμόγελο στο μαλάκα που σας κορνάρει από πίσω.
Γυρίστε και γνέψτε του με χαμόγελο "Ευχαριστώ φίλε να είσαι καλά!".
Σε αυτόν που σας σπρώχνει στο μετρό ή στο λεωφορείο δώστε ένα χαμόγελο και πείτε του
"Μην είστε δυστυχισμένος/η κύριε/κυρία θα κάνω άκρη να περάσετε."

Μα....
Η έκπληξη τους θα είναι τόσο μεγάλη που θα σου μιλήσουν άσχημα.

Θα σε περνάνε για τρελό....Αν δεν ακολουθείς τα τετριμμένα θα σε χαρακτηρίσουν ακραίο γραφικό και θα έχεις μια θέση και εσύ στη γωνία της τάξης να στέκεσαι μόνος σου τιμωρία.

Ε άι στο διάολο θα βγάλω ένα μαχαίρι και θα τους σφάξω.

ΟΧΙ ΜΑΧΑΙΡΙ.ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΙΠΑΜΕ

καλά....

Εγώ φταίω.

Γέλα.Χαμογέλα.The joke's on you. Σκέψου ότι η ζωή είναι ένα αστείο που σου κάνει κάποιος και απλά χαμογέλα.
Το μόνο καλό με την φαντασία μου είναι ότι δε θα πεθάνω από έκπληξη.
2 Responses
  1. ioli247 Says:

    ;)


    Koinwnia eimaste "emeis".. Den gamietai monh ths.. Symmetexoume ki emeis sthn partouza..

    :X (piperi)


  2. ioli247 Says:

    Ouf..!

    Sou r8a gia tis eyxes & epesa panw sthn partouza..!

    Am .. etsi einai an den mporeis na apallageis apo kati, h? gama to h? asto na se gamhsei..! (alla ma8e to, na se gamaei wraia )

    Exw apo8rassin8ei teleutaia, gegonos..!

    Loipon..
    (as sovareutw ki as eyxh8w)

    kapou pera ap ton my8o ths eytyxias & thn emmonh ths dystyxias.. eyxes gia anases leyteres..!

    Kalh XroNia_