Spam και διάφορα


http://mstelios.mybrute.com

Φτιάξτε ένα μπαρμπαδάκι και βοηθήστε με στη ματαιοδοξία μου.Βάλτε και ένα password και είστε έτοιμοι για μονομαχία!Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από τρία click την ημέρα.

to make a long story short.

Πήρα αναβολή πάλι από τον στρατό (ΟΥΤΕ ΜΙΑ Ω ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΟΟΟΟ), αγόρασα μια μηχανή, η εταιρία που δουλεύω απολύσεις δεν έχει σκοπό να κάνει και αύριο λέω να πάρω ένα ρεπό.Οι μέρες κυλάνε πολύ γρήγορα.Κάθε μέρα διαβάζω και για μια ληστεία.Κάθε μέρα διαβάζω για μια επίθεση προς τον συνάνθρωπο.Έρχονται μέρες που αισθάνομαι δυστυχισμένος γιατί μας έχουν πείσει ότι για να ζήσεις χρειάζεσαι τα λεφτά και την κοινωνική αποδοχή.Το ότι με ενοχλεί η κοινωνία δεν αλλάζει αλλά συνεχίζω να ελίσσομαι προσπαθώντας να μη πατήσω και να μη σπρώξω κανένα.

Το σαββατοκύριακο που πέρασε φιλοξενήσαμε τις ανιψιές της γυναίκας μου.5 χρονών η μία 7 η άλλη.Παιδιά δε μπόρεσα να κοιμηθώ.Πρώτα από όλα ανησυχούσα μη σηκωθούν μέσα στη νύχτα και χτυπήσουν σε κάνα έπιπλο, μετά το πρωί σηκώθηκαν από τις 8 να δούνε κινούμενα σχέδια και φοβόμουν να μη μαλώσουν να μη.... χίλια δυο μη.Που να ήταν και δικά μου.Η αποκορύφωση ήταν όταν το ένα ζουζούνι κατά το μεσημέρι εκεί που έπαιζε και έντυνε κούκλες στο site της barbie είπε την εξής ατάκα: "Αχ πολύ κουραστική μέρα σήμερα."



Πρόσφατα έλαβα ένα χαρμόσυνο μήνυμα από ένα φίλο."Είμαι έγκυος 3 μηνών" είπε.Για την ώρα θα αράξω και θα τον παρακολουθήσω σιγά σιγά καθώς όλο του το είναι θα αρχίσει να αλλάζει και να δίνετε στην καινούργια ζωή που θα φτιάξει.Κακά τα ψέματα δεν υπάρχει άνθρωπος που να κράτησε το νεογέννητο παιδί στα χέρια του και να μην έπαθε την πλάκα της ζωής του με όλη τη σημασία.
Βέβαια είναι πολύ νωρίς για να καταλάβει αυτός κάτι αλλά θα έρθει η ώρα του.
Μαρτυρίες από άλλους πατεράδες που ξέρω:
"Δεν έχω κρατήσει πιο βαρύ πράγμα στη ζωή μου.Τρομοκρατήθηκα ότι θα μου πέσει."
"Παίρνεις κίνητρα και δύναμη.Αλλάζει όλη σου η σκέψη σου και η ζωή."

Εύχομαι να πάνε όλα κατ ευχήν.
7 Responses
  1. .liketobite Says:

    Απλά για να σε επιβεβαιώσω θα πω πως το κέντρο του κόσμου μου είναι η κόρη μου. Τα πάντα έχουν σαν άξονα εκείνη και περιστρέφονται γύρω της.

    τη καλημέρα μου


  2. patsiouri Says:

    "για να ζήσεις χρειάζεσαι τα λεφτά και την κοινωνική αποδοχή."

    Oχι.
    Κοινωνική συνοχή χρειάζεσαι.
    Αρκεί για να ζήσουμε μια χαρά όλοι.

    Μπράβο στο φίλο σου και συγχαρητήρια για την αναβολή.
    Θα προτιμούσα βέβαια να ζούσαμε σε μία χώρα όπου δε θα χρειαζόταν να σου πώ συγχαρητήρια για τέτοιο θέμα.
    Anyway, εύχομαι να τα καταφέρεις και να μην πάς ποτέ στρατό η να μην υπάρχει στρατός όταν είναι να πάς.

    ΥΓ: Φιλοξένησα κι'εγώ το παιδάκι μίας φίλης που χωρίζει με τον άντρα της.
    Μέσα σε δύο ώρες κατάλαβα γιατί αρνήθηκαν όλοι (ακόμη και η γιαγιά του!) να το κρατήσουν.
    Αλλά θα πρέπει να γράψω βιβλίο μα τίτλο "3 μέρες με τον Αντίχριστο" για να σας τα εξηγήσω...
    Καλό Πάσχα!


  3. Bruce Blaze Says:

    Τα πάντα στην ζωή είναι συμβιβασμός με κάποια έννοια. Τα παιδιά θέλουν απλά πράγματα. Οπός ενδιαφέρον, πρόγραμμα και αγάπη. Όταν κάποιος είναι βαλμένος είναι φυσιολογικό να ταράζεται από την συνεχή κινήσει και την αγνοία κινδύνου που έχουν τα παιδιά. Θέλει υπομονή και ψύχραιμα.
    Δεν είναι τίποτα άλλο ο στρατός από χάσιμο χρόνου. Βεβαία για κάποιους είναι και ένα στάδιο που πρέπει να περάσουν για να ωριμάσουν.


  4. Ανώνυμος Says:

    Ηθελα να γράψω κάτι σοβαρό, αλλά πραγματικά γελάω ακόμα με την πατσ.

    Καλά τρελός τίτλος για βιβλίο. Κάντο ανάρτηση σε ικετεύω πατσιουράκι :))

    Στελάκο μου, Καλή ανάσταση και...

    μην μας επιστρέψεις κι εσύ ολίγον έγκυος; Θετικότατο στην ιδέα σε βλέπω :))

    Ετσι τα κάνεις εσυ, ξαφνικά


  5. m_stelios Says:

    Μιας και το ποστ έπεσε ο φίλος είναι ο γνωστός μας takis.Μας φτάνει ένας έγκυος στη παρέα ευχαριστώ αλλά δεν θα συμμετάσχω!Θα τα πούμε.

    Καλημέρες σε όλους και καλές γιορτές να έχετε με αυτούς που αγαπάτε.Εγώ θα τραβήξω βόρεια πίσω στη πατρίδα μου τη Σέρρες το τετραήμερο.


  6. patsiouri Says:

    Εγώ τρέχω να πω συγχαρητήρια στον Takis!!!!

    Freedula θα βρω κάποτε χρόνο να τη γράψω την ανάρτηση.
    Ήταν πάντως φριχτό!
    Σα να ζεις με έναν αλκοολικό...
    Επί τρεις μέρες γέλαγε και έκλαιγε ταυτόχρονα, ούρλιαζε, έφτυνε και ξέρναγε...
    Και φαντάσου, παρ'όλο που δε θέλω δικά μου παιδάκια, συμπαθώ πολύ των άλλων και θεωρούμαι υπομονετικός άνθρωπος.
    Άλλος στη θέση μου μπορεί και να είχε πάει φυλακή!
    Ούφ!

    Στέλιο να περάσεις σούπερ!


  7. Takiz Says:

    xronia polla kale mou file ....xronia polla
    se esena stin oikogenia sou ...kai se olo sou ton kosmo ......


    se euxaristw gia ola kale mou file ....se euxaristw ........ kai koita na peraseis oso kalitera ginete


    filia polla ....mouts.....


    :P