You are MTV ready!


Πόσοι από εσάς έχετε τηλεόραση;Τι ρωτάω...Αν έχετε Internet μάλλον θα έχετε και τηλεόραση.Ας τα πάρουμε από την αρχή.Αγοράζεις ή κλέβεις μια τηλεόραση (ανάλογα με το budget σου).Την τοποθετείς στο ποθητό σημείο τη συνδέεις και αρχίζεις και τακτοποιείς κανάλια.Αρχίζεις βάζεις στο 1-2-3 τα κρατικά κανάλια πρώτα (αλήθεια εκτός του ότι έτσι σας έμαθαν από μικρά γιατί τα βάζετε στο 1-2-3;) και μετά από εκεί και πέρα βάζεις τα ιδιωτικά.Ε κάπου πρέπει να βάλεις και όλα αυτά τα "πεταμένα" μικρά τοπικά κανάλια γιατί μια μέρα που θα βαρεθείς το ΖΑΠΙΝΓΚ σου πρέπει να έχει ποικιλία ρε αδερφέ.

Όντας κοινός θνητός είπα και εγώ να κάνω ένα ζάπινγκ.Όταν έφτασα στο 16 είδα κάτι περίεργο.Το MTV ήταν εκεί πεντακάθαρο.Θυμάμαι ότι είχα κάτι, τουλάχιστον με παράσιτα εκεί.Φυσικά έμεινα λίγο εκεί να δω τον κώλο της Μαντόνας που κουνιόταν νωχελικά και μετά την έκλεισα.Μετά από λίγο εκεί που έσφαζα ανέμελος, παρέα με τη γυναίκα μου, Alliance με τους undead rogue μας (gaming terminology) με χτύπησε κατακούτελα.

Μα τι κάνει εκεί το MTV;Εγώ δεν το έβαλα στη τηλεόραση.Απλά την άνοιξα και ήταν εκεί.Δε θα έπρεπε κανονικά αν με ενδιέφερε όταν είδα τη διαφήμιση ότι το MTV ανοίγει και φέρνει και τους R.E.M. να το ψάξω και να το βάλω μόνος μου;Τι σου είναι το κεφάλαιο ε;Σε διευκολύνει μιλάμε αφάνταστα.Απλά πλήρωσε κάποιο καημενούλη τοπικό σταθμό που σίγουρα όλοι μας το πιάναμε αρκετά καθαρά για να το πετάξουμε στο 16 και άνω και Voila.Your Tv is MTV Ready.

Εντάξει. Δε κατακρίνω το κανάλι. Άλλωστε είμαι αρκετά μεγάλος για να μην επηρεάζομαι από τα στερεότυπα και τα πρότυπα που περνάει στα πιτσιρίκια. Απλά βρίσκω ενδιαφέρον το γεγονός ότι περνάνε τόσο εύκολα πράγματα στην φτωχή μας κουλτούρα.Χωρίς να μας ρωτήσουν τις περισσότερες φορές.Μία άλλη κλασική περίπτωση του τι μπορούν να σου περάσουν καθημερινά μέσα στο κεφάλι χωρίς να το πάρεις είδηση υπάρχει εδώ.

Βέβαια μπορεί κάποιος άνετα να μου πει "Τι λε ρε μεγάλε όλα αυτά τα σκέφτηκες επειδή πετάχτηκε το MTV στη τηλεόραση σου;"ή αν είναι από το δικό μου κύκλο "μπλα βλέπεις ακόμη τηλεόραση;".Ε ΝΑΙ.Μάθε να αμφισβητείς και να μην πέρνεις για δεδομένα αυτά που σου λένε.Αλλά πρόσεξε.Μην αμφισβητείς απλά για να το κάνεις.Σκέψου λίγο παραπάνω αγαπητέ συνάνθρωπε.Μην είσαι παθητικός δέκτης σε ότι σου περνάνε.
7 Responses
  1. Bruce Blaze Says:

    Καλά δεν το ήξερες !!! τους τελευταίους 2 μήνες το μικρό κανάλι έπαιζε μονό μουσική προετοιμάζοντας το έδαφος. Να σου πω την πικρή αλήθεια με το MTV βελτίωσα λίγο την προφορά μου στα αγγλικά αλλά έκανα εξαιρετικό το αυτί μου με τα αγγλικά. Φαντάσου όταν είσαι στο δημοτικό, γυμνάσιο να σου λένε μαθέ αγγλικά και ξαφνικά με το MTV και λόγο μουσικής να σε ενδιαφέρουν τα αγγλικά.


  2. patsiouri Says:

    Εγώ ακόμη το ψάχνω να μην πληρώνω ΕΡΤ και να μην υπάρχουν καθόλου τα 1,2,3 στο πρόγραμμά μου...
    Κάπου κεντρικά μου είπαν να πάω να το δηλώσω και το ξέχασα...


  3. ioli247 Says:

    "Aytoi" thn douleia tous kanoune..

    (Σκέψου λίγο παραπάνω αγαπητέ συνάνθρωπε.Μην είσαι παθητικός δέκτης σε ότι σου περνάνε)

    Na kleisw thn tv? Na peta3w to kanali ? Na kleisw matia? Na kleisw aftia?
    Arkei..?

    ( An exw na pw kati gia to MTV einai pws telika patelh3a.. pws den ein o hxos pou me trava, alla oi eikones..! )


  4. m_stelios Says:

    Lady μου το MTV είναι η αφορμή μη χάνεις την ουσία!


  5. m_stelios Says:

    Patsiouri!Και γαμώ την σκέψη.Είμαστε στο καιρό της παγκοσμιοποίησης και ιδιωτικοποίησης γιατί να πληρώνουμε κρατική τηλεόραση αλήθεια;


  6. m_stelios Says:

    Bruce: καλώς ήρθες!Και ναι δε κράζω το MTV :/


  7. ioli247 Says:

    Ftou...!
    Kai pisteua pws to xa..! Skoptika...! :(

    Ftou...!
    kai h8ela na ypodei3w pws pontaroun se oles mas tis ais8hshs...! :(

    Krima..!

    Next time, entos 8ematos..! (elpizw)