Αναζητήσεις



Κάθε μέρα εδώ και εκεί
χρόνια τώρα περιμένω μια γλυκιά στιγμή
ήρθε πέρασε έφυγε χάθηκε,
δε ξέρω δε θυμάμαι
πολλές νύχτες δεν κοιμάμαι

Η ψυχή μου είναι τυφλή
δε βρίσκει μεγαλείο στη ζωή,
αν και είμαι εδώ
σε άλλους κόσμους τριγυρνώ

Στα όνειρα μου περπατώ
και θέλω να χαθώ
Κλείνω τα μάτια μου
φεύγω από εδώ

Χάνομαι πετάω
σε τόπους μακρινούς με αναζητάω
σε μια ηλιαχτίδα καβαλάω

γίνομαι δροσοσταλίδα πρωινή
εξαφανίζομαι με την αυγή
Χαμόγελο στα χείλη μου φοράω
σαν τον τρελό παραμιλάω

πορτρέτο πλουμιστό
το ταξίδι μου αυτό
ατίθασο τρεχούμενο νερό
έτσι είναι το μυαλό

Ουσία και μορφή
έχουν ήδη πια χαθεί
βασιλικού οσμή
παίζει εδώ και εκεί

γνώση περισσή
φλερτάρει και αυτή
χαρά εκθαμβωτική
χορεύει στη βροχή

Ελεύθερος τρέχω
και τότε
σκοντάφτω και πέφτω

ξυπνάω και παραπατώ
οργίζομαι και βρίζω
τον κόσμο ετούτο αφορίζω

η λήθη μ' έφτασε
που πήγε η χαρά

η γνώση έφυγε
που πήγε η βροχή

το χρώμα χάθηκε

Φτού και απ' την αρχή.
4 Responses
  1. ioli247 Says:

    H zwh sou kuklous kanei.. enallasomenes katastaseis.. Ma etsi, ka8eis, prepei na ta zei, OLA ..

    Kalo 3enoiasto kalokairi, Stelako..

    (8a perna orko pws den ein dika sou grafoumena touta ;)


  2. m_stelios Says:

    Είδες κάτι πράγματα...Καλό σου καλοκαίρι lady και καλή ξεκούραση!


  3. miga Says:

    είναι πολύ καλή αυτή η ποιητική πλευρά σου, να "δούμε" και άλλα. Στην φτιαγμένη φωτό είσαι εσύ; Είναι καλή πάντως αναπαράσταση, όπως και να 'χει, και ταιριάζει με τον ποιητικό λόγο, πολύ καλό.


  4. m_stelios Says:

    ευχαριστώ πολύ miga.Μια στο τόσο με πιάνει και βγαίνει δε θα τη δεις πολύ συχνά.Ναι εγώ στη φωτο ένας φίλος έπαιζε στο photoshop.
    Αν θες να δεις παλιότερα έχω αναρτήσει στο http://mstelios.blogspot.com/ . Για κάποιο λόγο στα αγγλικά μου βγαίναν ευκολότερα έχω και μερικά Ελληνικά though.